Πυξίδα 2
Αυτοκόλλητο Δαπέδου
Το προϊόν διατίθεται σε 2 επιλογές υλικού. Αυτοκόλλητο δαπέδου για μόνιμη τοποθέτηση σε εσωτερικό χώρο ή μουσαμά για ελαφριά και εύκολη μεταφορά στην αυλή του σχολείου αν ο καιρός το επιτρέπει.
- Εφαρμογή σε Εσωτερικό & Εξωτερικό χώρο
- Εκτυπώση με Οικολογικά Μελάνια Νερού Hp
- Τόνωση της σωματικής άσκησης
- Εύκολη εγκατάσταση
- Πιστοποίηση Φωτιάς
- Αντοχή στο χρόνο
- Αντιολισθηρό
- Πλενόμενο
|
|
|
|
|
|
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
- Πιστωτική/χρεωστική κάρτα
- Τραπεζική κατάθεση
- PayPal
- Paybybank
Δείτε περισσότερα εδώ: Τρόποι Πληρωμής
Το houseart.gr παραδίδει την παραγγελία σας στο χώρο σας με συνεργαζόμενη εταιρία courier.
- Το κόστος αποστολής για τον Ν. Αττικής είναι 5€ ενώ για την υπόλοιπη Ελλάδα είναι 7€ (εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές).
- Το κόστος αποστολής για την Κύπρο είναι 18€ και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης 8 εργάσιμες ημέρες.
Δείτε περισσότερα εδώ: Τρόποι Αποστολής
Θα χρειαστείτε…
- Σκούπα
- Πετσέτα
- Χαρτοταινία
- Ψαλίδι
- Σπάτουλα (πλαστική κάρτα)
Η επιφάνεια πρέπει να είναι καθαρή από σκόνες, λεία, επίπεδη σε πολύ καλή κατάσταση.
Σκουπίστε την επιφάνεια. |
Στεγνώστε ολόκληρη την επιφάνεια με μια πετσέτα για να εξασφαλίσετε μια καθαρή και στεγνη επιφάνεια. |
Περιμένετε να στεγνώσει. Η επιφάνεια πρέπει να είναι καλά στεγνή. |
ΒΗΜΑ 1: |
ΒΗΜΑ 2: |
ΒΗΜΑ 3: |
ΒΗΜΑ 4:
|
ΒΗΜΑ 5:
|
ΒΗΜΑ 6: |
ΒΗΜΑ 7: Έτοιμοι για παιχνίδι!! |
Προσοχή: Αν το αυτοκόλλητο που έχετε παραλάβει έχει κάποια τσακίσματα (λόγω της μεταφοράς) όταν να το τοποθετήσετε στον τοίχο, τεντώστε το αυτοκόλλητο και πατήστε το κάλα σε όλη την επιφάνεια χρησιμοποιώντας μία κάρτα (τύπου πιστωτικής).
Αφαίρεση
Εάν αποφασίσετε κάποια στιγμή να το αφαιρέσετε, απλώς επιλέξτε τη μία του άκρη και αφαιρέστε το αργά. Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε θερμό αέρα (π.χ. πιστολάκι μαλλιών) και στη συνέχεια να το αφαιρέσετε.
Μαθαίνω να προσανατολίζομαι
ΣΤΟΧΟΣ: Να μάθουν τα παιδιά να προσανατολίζονται μέσα στη φύση, χρησιμοποιώντας στοιχεία της φύσης.
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Αυλή του σχολείου, ύπαιθρο
1. Στο σχολείο: (σε αυτοκόλλητο) Βρείτε κοντά στο σχολείο σας ένα μέρος κατάλληλο για να α) υπολογίσετε την διεύθυνση του ανέμου και του ήλιου β) μελετήστε τα κλαδιά των δέντρων σε σχέση με τα σημεία του ορίζοντα (πάχος, μήκος) γ) μελετήστε τον προσανατολισμό των καλαμιών, των λουλουδιών, ακόμη και των ποών. Φτιάξτε ένα ερωτηματολόγιο που θα βοηθήσει τους μαθητές να κάνουν πιο εύκολα την έρευνά τους. Αρχίστε το μάθημα κάνοντας ένα παιχνίδι με την πυξίδα μέσα στην τάξη ή στο προαύλιο του σχολείο. Βρείτε πρώτα τον βορρά με τη βοήθεια της πυξίδας και ζητήστε από τους μαθητές σας να φτιάξουν μια γραμμή με τα σώματα τους που θα δείχνει προς τον βορρά (ο ένας πίσω από τον άλλο). Όταν ο βορράς είναι ακριβώς μπροστά, ο νότος θα είναι πίσω από τις πλάτες των παιδιών, η ανατολή θα είναι δεξιά και η δύση αριστερά. Στη συνέχεια οι μαθητές στρέφουν τους εαυτούς τους προς τις κατευθύνσεις που τους δίνετε. Για να το κάνετε πιο ενδιαφέρον, μπορείτε να κάνετε έναν μικρό διαγωνισμό ποιος από τους μαθητές είναι ικανός να παρακολουθήσει τις οδηγίες σας και να προσανατολιστεί σωστά για περισσότερη ώρα. |
2. Στην ύπαιθρο: (σε μουσαμά) α) Ζητήστε από τους μαθητές να προσδιορίσουν τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και να εντοπίσουν την διεύθυνση του ανέμου. Για το δεύτερο μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια κλωστή πάνω στην άκρη της οποίας θα έχουν κολλήσει ένα κομμάτι χαρτοταινίας. β) Συνεχίστε ζητώντας τους να βρουν τη θέση του ήλιου (ανατολικά το πρωί, νότια το μεσημέρι, δυτικά το βράδυ). γ) Μελετήστε τα κλαδιά των δέντρων. Τα δέντρα προς το νότο έχουν συνήθως πιο μακριά και πιο χοντρά κλαδιά που γέρνουν προς τα κάτω. Συνήθως η φορά του ανέμου επηρεάζει την ανάπτυξη των κλαδιών. Μελετήστε τα άνθη των καλαμιώνων, των ποών και των λουλουδιών. Συνήθως τα καλάμια και τα χόρτα προσανατολίζονται μακριά από τους ισχυρούς ανέμους. ∆ηλαδή στρέφουν τα άνθη τους προς το νότο για να έχουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη έκθεση στον ήλιο. δ) Ψάξτε να βρείτε μια μυρμηγκοφωλιά. Θα ανακαλύψετε ότι αυτά τα έντομα είναι πολύ έξυπνα αφού χτίζουν τις φωλιές τους στη νοτιότερη πλευρά ενός δέντρου ή μεταξύ των ποωδών φυτών. Μ’ αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζουν αρκετή ζέστη για τη φωλιά τους. Βάλτε τα παιδιά να παρουσιάσουν στη τάξη τα αποτελέσματά τους. Επιπρόσθετα θα μπορούσαν να ανατρέξουν στο παρελθόν βρίσκοντας τους τρόπους με τους οποίους προσανατολίζονταν στα δάση ή γενικότερα στην περιοχή τους οι προηγούμενες γενιές και να κάνουν μια αντίστοιχη παρουσίαση. |