20% σε όλα τα προϊόντα |
«Τώρα Aγοράστε και σε 24 Δόσεις με την Πιστωτική σας Κάρτα»

Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και βρείτε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Μόλις βρείτε το προϊόν σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» για να προστεθεί στο καλάθι σας. Πατώντας το κουμπί μεταφέρεστε αυτόματα στο καλάθι σας. Αν θέλετε να συνεχίσετε με τις αγορές σας πατήστε  «Συνέχεια αγορών» και αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, πατήστε «Ολοκλήρωση παραγγελίας».

Αν θέλετε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, καλέστε μας στο 2610242525. (Σημείωση: Αν γίνει τηλεφωνικά η παραγγελία δεν γίνεται να πιστωθούν οι πόντοι από την αγορά σας στον λογαριασμό σας).

2. Διαδικασία παραγγελίας
Αφού έχετε επιλέξει το προϊόν σας, και έχετε πατήσει «Ολοκλήρωση παραγγελίας», μεταφέρεστε στο επόμενο βήμα όπου θα πρέπει να συνδεθείτε με το e-mail και τον προσωπικό σας κωδικό (αν είστε ήδη μέλος), ή να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα (αν δεν είστε ήδη μέλος). Σε κάθε περίπτωση, για να ολοκληρωθεί μια παραγγελία θα πρέπει να είστε μέλος.

Έπειτα, μεταφέρεστε στο 2ο βήμα όπου θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγετε αν θέλετε να κοπεί απόδειξη ή τιμολόγιο (ΠΡΟΣΟΧΗ: Στα στοιχεία τιμολογίου ελέγξτε εις διπλούν τα στοιχεία σας για να αποφευχθούν τυχόν λάθη) και στη συνέχεια, αν θέλετε τα προϊόντα που παραγγείλατε να σταλούν στη διεύθυνση που θα κοπεί η απόδειξη ή το τιμολόγιο, ή σε κάποια άλλη διεύθυνση,

Τέλος, επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να πληρώσετε τα προϊόντα σας (με Πιστωτική, PayPal, Κατάθεση, ή Αντικαταβολή -επιπλέον χρέωση 3,00€), και πατάτε «Συνέχεια» και μεταφέρεστε στο 3ο βήμα, στη «Σύνοψη Παραγγελίας». Σ’ αυτό το βήμα φαίνονται αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης, και το τελικό κόστος της παραγγελίας σας στα δεξιά.

Μόλις πατήσετε «Ολοκλήρωση παραγγελίας», ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε, θα ανακατευθύνεστε σε διαφορετικές σελίδες.
Αν επιλέξατε πληρωμή με «Πιστωτική Κάρτα» ή με «PayPal», θα ανακατευθυνθείτε στην εκάστοτε σελίδα ώστε να πληρώσετε απευθείας μέσω της κάρτας σας ή μέσω της υπηρεσίας PayPal.
Αν επιλέξατε «Τραπεζικό Έμβασμα» ή «Αντικαταβολή» μεταβιβάζεστε σε μία σελίδα όπου φαίνονται οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί ώστε να κάνετε την κατάθεσή σας αν έχετε επιλέξει «Κατάθεση» ή αν έχετε επιλέξει «Αντικαταβολή» και το Τελικό Σύνολο υπερβαίνει τα 100,00€.

3. Ολοκλήρωση παραγγελίας
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, σας αποστέλλεται ένα αυτοματοποιημένο e-mail με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.
Μόλις επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, θα ενημερωθείτε μέσω e-mail για την εξέλιξή της, και κατόπιν της αποστολής της αυτόματα μέσω μηνυμάτων από την ACS.

4. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Από τη στιγμή που θα καταχωρηθεί η παραγγελία σας και μέχρι τη στιγμή που θα την παραλάβετε, σας ενημερώνουμε μέσω e-mail σε ποιο στάδιο βρίσκεται.

Τα στάδια είναι τα εξής:
Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
Παραγωγή – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της κατασκευής των προϊόντων.
Αποστολή – Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί.

5. Μπορώ να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου;
Για την ώρα, δεν είναι εφικτό να προσθέσετε προϊόν στην ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2610242525 (αστική χρέωση), προκειμένου να καταχωρήσουμε εκ νέου παραγγελία με το σύνολο των προϊόντων που επιθυμείτε να παραλάβετε, ακυρώνοντας την παλιά.
* Η νέα παραγγελία θα έχει νέο χρόνο παράδοσης.

6. Αν θέλω να αποθηκεύσω κάποιο προϊόν για να το αγοράσω αργότερα;
Αν θέλετε να αποθηκεύσετε κάποια εικόνα, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί  που βρίσκεται κάτω από το προϊόν που σας ενδιαφέρει, προσθέτοντας έτσι την εικόνα στα αγαπημένα σας. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια θα είναι να είστε εγγεγραμμένο μέλος στην ιστοσελίδα μας και να έχετε συνδεθεί. Έτσι, θα μπορείτε να βρείτε τις αγαπημένες σας εικόνες και προϊόντα όταν θα ξανασυνδεθείτε μελλοντικά.
* ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν έχετε προσθέσει κάποιο προιόν στα αγαπημένα σας σε περίοδο έκπτωσης ενώ η αναγραφόμενη ημερομηνία της παραγγέλιας σας ειναι μέτα την λήξη της έκπτωσης του προιόντος, η έκπτωση δεν ισχύει.

7. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με την ACS μόνο τις καθημερινές. Αν θέλετε η παράδοση να γίνει το Σάββατο, θα υπάρξει επιπλέον χρέωση, και ίσως να μην είναι δυνατό λόγω περιοχής αποστολής.
Η παράδοση γίνεται το αργότερο σε πέντε (5) με επτά (7) εργάσιμες από την ημέρα της παραγγελίας. Αν η περιοχή παράδοσης είναι δυσπρόσιτη για την ACS, ή υπάρξουν άλλα προβλήματα που δεν εξαρτώνται από εμάς, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί.
Επιπλέον, σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε το προϊόν κάποια συγκεκριμένη ώρα, λόγω ειδικής ανάγκης παρακαλώ καλέστε στο 801.11.19200. Ωστόσο, πρέπει να σας ενημερώσουμε πως είναι δύσκολο να κανονιστεί κάποια συγκεκριμένη ώρα, διότι η παράδοση εξαρτάται από τον αριθμό των προϊόντων που παραγγείλατε, τις διαφορετικές περιοχές παράδοσης και το δρομολόγιο του οχήματος που θα γίνει η παράδοση.

Όπως και να ‘χει, μόλις γίνει η αποστολή από εμάς, λαμβάνετε ειδοποιητικό e-mail ότι έγινε η αποστολή και ενημερώνεστε από την ACS με τον αριθμό αποστολής και το τηλέφωνο του καταστήματος στο οποίο θα είναι το δέμα σας, ώστε να μπορέσετε να επικοινωνήσετε για περαιτέρω πληροφορίες για την παράδοση.

8. Υπάρχει κόστος αποστολής;
Αν η παραγγελία σας είναι κάτω από 50,00€, επιβαρύνεστε με 5,00€ για τα έξοδα αποστολής.
Αν η παραγγελία σας είναι άνω των 50,00€, όμως, το κόστος αποστολής επιβαρύνει εξολοκλήρου τη ΗouseArt.gr.

9. Γιατί έχει καθυστερήσει η παράδοση;
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

- Επειδή φτιάχνουμε όλα μας τα προϊόντα κατόπιν παραγγελίας, ίσως να υπάρξει κάποια καθυστέρηση λόγω έλλειψης πρώτων υλών. Ωστόσο, αν συμβεί κάτι τέτοιο θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail ή τηλεφωνικά για την καθυστέρηση της παράδοσης.
- Επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο κάποια εικόνα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα να έχει καταργηθεί ή να μην είναι διαθέσιμη.
- Εξαιτίας ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, αργιών και κάθε ανάλογη περίπτωση που μπορεί να επηρεάσει τη μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας.
- Σε περίπτωση που δεν έχει καταστεί δυνατό να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου, ή μέσω e-mail, για την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, ή για κάποιο πρόβλημα που έχει προκύψει με το προϊόν ή αν δεν είναι σωστά ενημερωμένα τα στοιχεία που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

10. Αν λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο, ενημερώστε μας τηλεφωνικά στο 801.11.19200 ή μέσω e-mail στο info@houseart.gr για να βρούμε λύση.

11. Είναι συσκευασμένο με ασφάλεια το προϊόν μου;
Συσκευάζουμε τα προϊόντα μας με μεγάλη ασφάλεια, ώστε να μην υποστούν ζημιά κατά τη μεταφορά. Τα αυτοκόλλητα τοίχου, πόρτας, ντουλάπας και οι ταπετσαρίες τοίχου γίνονται ρολό και μπαίνουν σε έναν χάρτινο κύλινδρο και μπαίνουν τάπες πλαστικές πάνω-κάτω για να σφραγιστεί ο κύλινδρος. Οι καμβάδες μας, οι πίνακες & αυτοκόλλητα, και τα παραβάν μας τυλίγονται πρώτα με μια ζελατίνα για να προστατευτούν από τη σκόνη, μετά τυλίγονται με χαρτόνι οντουλέ, και τέλος με αεροπλάστ (διάφανο φιλμ συσκευασίας με έγκλειστες φυσαλίδες). Με αυτόν τον τρόπο, προστατεύονται τα δέματά σας και μένουν άθικτα. Αν, ωστόσο, υπάρξει πρόβλημα κατά τη μεταφορά, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210.873.20.90 & 2610.24.25.25

12. Πώς μπορώ να ξέρω αν κάποιο προϊόν είναι διαθέσιμο;
Όλα μας τα προϊόντα είναι διαθέσιμα διότι κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας. Αν, ωστόσο, υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας της εικόνας που έχετε επιλέξει σας ειδοποιούμε ώστε να την αλλάξετε.

13. Τι γίνεται αν έχει κάποιο πρόβλημα το προϊόν μου;
Η εκτύπωση είναι μια προηγμένη διαδικασία και σπάνια γίνονται λάθη. Ωστόσο, ελέγξτε πριν τοποθετήσετε την ταπετσαρία σας, για να βεβαιωθείτε πως δεν υπάρχει κάποιο ελάττωμα. Αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφία, και αν επιβεβαιωθεί πως υπάρχει πρόβλημα, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν σας. Θα πρέπει να έχετε κάνει αυτόν τον έλεγχο προτού τοποθετήσετε την ταπετσαρία σας, διότι δεν θα καλυφθεί το κόστος τοποθέτησης από εμάς ή το κόστος κακής τοποθέτησης. (Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες τοποθέτησης προτού τοποθετήσετε το προϊόν σας. Δειτε περισσότερα στην πολίτικη επιστροφών, πάτωντα εδω.

14. Θα διαφέρει η εκτυπωμένη εικόνα από αυτήν που βλέπω;
Προσπαθούμε πολύ να μην υπάρχει απόκλιση κατά την εκτύπωση. Ωστόσο, ορισμένες φορές υπάρχουν αποκλίσεις στα χρώματα λόγω διαφορετικού καλιμπραρίσματος στην οθόνη του κάθε υπολογιστή.

15. Προδιαγραφές επιφάνειας τοίχου για τοποθέτηση ταπετσαρίας ή αυτοκόλλητου.
Ο τοίχος θα πρέπει να είναι λείος, χωρίς υγρασίες και καθαρός από σκόνες, έτσι ώστε να έχει πολύ καλή συνοχή μεταξύ μπογιάς και τοίχου. Η μπογιά δεν θα πρέπει να έχει συστατικά σιλικόνης (οικολογικά χρώματα). Αν είναι φρεσκοβαμμένος, θα πρέπει να έχει στεγνώσει πολύ καλά (τουλάχιστον 2 εβδομάδες). Η θερμοκρασία του χώρου θα πρέπει να είναι από15-35 βαθμούς και η υγρασία μέχρι το πολύ 70%. Για σίγουρα αποτελέσματα και αν δεν είστε σίγουροι για τον τοίχο καλό θα ήταν να κάνετε ένα τεστ πριν την τελική εφαρμογή. Το ιδανικό είναι να προηγηθεί βαφή με αστάρι. 

16. Μπορώ να τοποθετήσω μόνος/η μου την ταπετσαρία;
Φυσικά, αλλά θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες τοποθέτησής μας πιστά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

17. Αν δημιουργηθούν φουσκάλες κατά την τοποθέτηση, πώς μπορώ να βγάλω τον αέρα;
Αν στην επιφάνεια του κολλημένου αυτοκόλλητου ή της ταπετσαρίας σας σχηματιστούν μικρές ή μεγαλύτερες φυσαλίδες με αέρα, τρυπήστε το αυτοκόλλητο ή την ταπετσαρία στο κέντρο τής κάθε φυσαλίδας με μια καρφίτσα και πιέστε με τη σπάτουλα από την περιφέρεια προς το κέντρο της φυσαλίδας, ώστε να φύγει ο αέρας και να απαλειφθεί.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλεφωνα: 210.873.20.90 & 2610.24.25.25 ή στο ηλεκτρονίκο ταχυδρομείο info@houseart.gr

Δωρεάν αποστολή

με όλες σας τις αγορές άνω των 50€

Ασφαλής Συναλλαγές

Φροντίζουμε διαρκώς για τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια στις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες και τις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές.

Οικολογικά υλικά

Οικολογικά υλικά και μελάνια με πιστοποίηση Oeko-Tex Standard.
Η καλύτερη ποιότητα υλικών στις καλύτερες τιμές της αγοράς!

Εύκολη Τοποθέτηση

Ο ευκολότερος τρόπος τοποθέτησης!