Πολιτική επιστροφών

  1. Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;
    • ​​Στην HOUSEART.GR έχετε το δικαίωμα επιστροφής αγορών εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας σε προϊόντα που δεν είναι custom made. Τα περισσότερα προϊόντα της houseart.gr κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ή είναι σαφώς εξατομικευμένα αφού καταχωρείτε εσείς την διάσταση που εσείς επιθυμείτε αυτά και είναι τα custom made προϊόντα, Σε αυτά δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σύμφωνα με την γενική γραμματεία καταναλωτή.
    • Σε δεύτερη περίπτωση επιστροφή εμπορεύματος μπορεί να γίνει σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, και κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης στο τηλ. 2610.242525 εντός 5 εργάσιμων ημερών, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του προϊόντος με το σωστό με δικά μας έξοδα επιστροφής του λάθους και αποστολής του σωστού.
    • Και τέλος μας δίνετε κάθε δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί στις αποθήκες μας σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται παρακάτω..
  2. Πώς μπορώ να επιστρέψω κάτι;
    ​​​​ Θέλετε να επιστρέψετε κάτι; Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι πληρούνται τα ακόλουθα κριτήρια:
    • Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.2610.242525 εντός 5 εργάσιμων ημερών για να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή για το ελάττωμα, καθώς και τουλάχιστον μία εικόνα, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία / βλάβη / διαφορά και εικόνες που μπορεί να προσαρτηθούν στο info@houseart.gr
    • Όλα τα προϊόντα πρέπει να είναι όπως στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής , τιμολόγιο κτλ
    • Στην σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν επιστρέφεται σε μας σε ακατάλληλη κατάσταση, ίσως χρειαστεί να το στείλουμε πίσω σε σας
    • Τα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν την αποθήκη μας, οπότε βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν φθορά στο δρόμο! Σας προτείνουμε να κρατήσετε μια απόδειξη της ταχυδρομικής αποστολής. Επιστροφές στη διεύθυνση μας: ΑΚΤΗ ΔΥΜΑΙΩΝ 10 ΤΚ 26222, ΠΑΤΡΑ. 
  3. Τι θα συμβεί εάν λάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
    Εάν λάβετε ένα κατεστραμμένο προϊόν, ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
    Μην παραλάβετε το προϊόν. Επιστρέψτε το δέμα στον υπάλληλο της courier αμέσως και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας στο τηλ. 210 8732090, και αναφέρετε την καταστροφή.
    Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
    Εμείς με την σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη courier εταιρία για την αντικατάσταση του προϊόντος. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση, καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία στο info@houseart.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημία άμεσα .

     
  4. Πώς μπορώ να πάρω την επιστροφή των χρημάτων μου;​​
    • Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας και να σας κάνουμε επιστροφή χρημάτων για οποιοδήποτε λόγο – έστω κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη MONO στα παρακάτω προϊόντα αφού δεν είναι custom made: MINI SET CANVAS, MINI SET FOREX, ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΠΡΙΖΑΣ.
    • Για την επιστροφή των χρημάτων σας πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής. Μπορεί να χρειαστούν έως και 15 εργάσιμες ημέρες (εκτός από τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες) από την ημερομηνία της επιστροφής σας που παραδόθηκε πίσω στην αποθήκη μας και να ολοκληρωθεί.
    • Για επιστροφή μη λανθασμένου, μη κατεστραμμένου ή γενικότερα μη ελαττωματικού προϊόντος με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.
  5. Ποιος πληρώνει τα ταχυδρομικά τέλη για την επιστροφή προϊόντων;​​
    • Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος από την μεριά της εταιρείας μας, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής.
  6. Επιστροφές προϊόντων - χρημάτων με πληρωμή PayPal – Πιστωτικές κάρτες
    • ​Τώρα μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας που δεν επιθυμείτε και για αγορές με Pay Pal και πιστωτικές κάρτες. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να επιστρέψετε ένα ανεπιθύμητο προϊόν, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας σας, επιβαρύνουν εσάς καθώς και τα έξοδα μεταφοράς των χρημάτων λόγο προμήθειας του εκάστοτε τρόπου πληρωμής.

Πολιτική επιστροφών επίπλων και διακοσμητικών
 

Τα προϊόντα (επίπλα και διακοσμητικά) που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα houseart.gr μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους για τις περιπτώσεις (1,2) στις οποίες:

1. με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της houseart.gr . πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
2. προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά)

Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί/ πλυθεί/ χρησιμοποιηθεί και δεν επιστρέφονται στην πρότυπη συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα αγοράς. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.

Η houseart.gr. δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής. Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει έλεγχο του προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, που έχουν παραληφθεί από μεταφορική ή courier, του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) τα προς
αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση (ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας ο πελάτης το κόστος της μεταφοράς του προϊόντος. Θα σας δοθεί επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το houseart.gr. δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το houseart.gr. κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία houseart.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα.

Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως με mail ή τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την houseart.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η αντίστοιχη διεύθυνση του εκάστοτε καταστήματος από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας είτε με email & τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα απο όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά. Η πολιτική επιστροφών της houseart.gr. δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.