ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΚΤΥΠΩΣΕΩΝ

1.1 Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική και μόνο χρήση, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
- Το προϊόν δεν είναι custom made.
- Το προϊόν δεν ανήκει στην κατηγορία e-stock. 
- Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν
η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς.

Σημείωση: ως custom made ορίζονται τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων!
Custom made δεν είναι τα προϊόντα MINI SET CANVAS, MINI SET FOREX, ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΠΡΙΖΑΣ και άρα μπορείτε να προβείτε στην επιστροφή τους.

  • Έξοδα Αποστολής:
    Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).
  • ​​Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων:
    Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε μόνο την αξία του προϊόντος για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το είχατε εξοφλήσει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που αποστέλλεται σε η Δήλωση σας Υπαναχώρησης.
  • Επιστροφή Χρημάτων στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος:
    Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω (λ.χ. στην περίπτωση της υπαναχώρησης), θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
    Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
    Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με Τραπεζικό έμβασμα, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.
  • Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
    Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
    Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
    Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.
    Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.
  • Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
    Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα, προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία

1.2 Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, θα πρέπει να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εσάς με την ACS Courier και χρέωση δική μας στην αρχική συσκευασία.
Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κλπ.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος, με την ACS Courier, με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

1.3 Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος
Εάν κατά τη παραλαβή αντιληφθείτε πως το προϊόν είναι ελλαττωματικό – κατεστραμμένο, μην το παραλάβετε αλλά επιστρέψτε το στον υπάλληλο της εταιρίας courier και επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων στο 2108732090 για να αναφέρετε την καταστροφή.
Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εντός 24 ωρών για να ισχύει η ασφάλεια – αποζημίωση του προϊόντος σας.
Εμείς με τη σειρά μας θα επικοινωνήσουμε με την συνεργαζόμενη εταιρία courier για την αντικατάσταση του προϊόντος σας.
Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση – αντικατάσταση, καλό θα ήταν να μας στείλετε τουλάχιστον μία φωτογραφία του προίοντος και της αρχικής συσκευασίας στο info@houseart.gr, όπου μπορεί να αποδειχθεί η ζημιά άμεσα.
Αφού διαπιστώσουμε πως η υπαιτιότητα δεν είναι δική σας αλλά της εταιρίας courier ή δική μας θα προβούμε στην αντικατάσταση του προϊόντος άμεσα.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει μόνο στην αρχική συσκευασία. 

2. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΈΠΙΠΛΑ & ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ

Για τα προϊόντα της κατηγορίας έπιπλα και διακοσμητικά μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος στις παρακάτω 2 περιπτώσεις:

- Με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Houseart.gr – αποστολή λανθασμένου προϊόντος
- Προϊόν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο info@houseart.gr)

Σημείωση: τα προϊόντα της κατηγορίας ΕΠΟΧΙΑΚΑ δεν υπόκεινται σε επιστροφή.

Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί και δεν επιστρέφονται στην πρότυπη συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα αγοράς. Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Το houseart.gr δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής. Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει έλεγχο του προϊόντος.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, που έχουν παραληφθεί από μεταφορική ή courier, του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη). Σημείωση: σε περίπτωση καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά, η εταιρία μας δε φέρει καμία ευθύνη.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@houseart.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

    Συγκεκριμένα:
  • Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση (ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
  • Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το houseart.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το houseart.gr. κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία houseart.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα.

Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως, με email ή τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το houseart.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι Ακτή Δυμαίων 10 & Ευμήλου, Γεωργίου Ολυμπίου, Πάτρα, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Ιδιαίτερη Προσοχή: ΔΕΝ πραγματοποιείται αντικατάσταση στην περίπτωση φθοράς κατά την μεταφορά με την εκάστοτε μεταφορική - courier (δική της ευθύνη) γι’ αυτό προτείνουμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να κάνετε άρνηση της παραγγελίας σας και να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας είτε με email είτε τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά ώστε να δηλωθεί η καταστροφή του.

Τρόπος επιστροφής εμπορευμάτων
Προτού προχωρήσετε σε αποστολή επιστροφής της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email (info@houseart.gr - t. +30 210 873 2090) ώστε να λάβετε την έγκριση της αίτησης επιστροφής σας από το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών του Houseart.gr.
Αφού λάβετε την έγκριση μας, επισκεφθείτε την ακόλουθη σελίδα https://www.acscourier.net/el/find-an-acs-store1, συμπληρώστε την διεύθυνση σας και βρείτε τα στοιχειά επικοινωνίας του πλησιέστερου καταστήματος που σας εξυπηρετεί.
Καλέστε τους ώστε να παραλάβουν το προς επιστροφή προϊόν από την πόρτα σας ή παραδώστε το εσείς στο κατάστημα της courier.
Ως στοιχεία παραλήπτη συμπληρώστε: Houseart.gr, Ακτή Δυμαίων 10 & Γεωρ. Ολυμπίου & Ευμήλου, Πάτρα, 26222, +30 210 873 2090

Το Houseart στα Social Media

Ακολουθήστε μας στα social media και μείνετε ενημερωμένοι

Houseart Newsletter

Eγγραφείτε στο newsletter μας κι ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα και τις προσφορές μας!