ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Τα προϊόντα που αγοράζετε από το houseart.gr εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης, σύμφωνα με την Γενική Γραμματεία καταναλωτή, καθώς αποτελούν προϊόντα custom, δηλαδή φτιαγμένα κατά δική σας παραγγελία. Τα προϊόντα είναι custom γιατί κατά την παραγγελία σας επιλέγετε τη διάσταση στην οποία θέλετε να κατασκευαστούν.

Επιστροφές custom προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν που παραλάβατε είναι λανθασμένο, ελαττωματικό ή δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές (π.χ. τις διαστάσεις) που ζητήσατε κατά την παραγγελία σας.

Ελαττωματικά προϊόντα:

Αν κατά την παράδοση της παραγγελίας σας διαπιστώσετε ότι το προϊόν που παραλάβατε είναι λάθος ή ελαττωματικό, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 24 ωρών από την παράδοσή του, τηλεφωνικά στο 210.873.20.90 (Δευ – Παρ 9:00 – 18:00 ) ή μέσω e-mail στο info@houseart.gr. Στο e-mail παρακαλούμε να μας αναγράψετε το ονοματεπώνυμο και τον κωδικό της παραγγελίας σας, επισυνάπτοντας τουλάχιστον μια φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος.

Εμείς, θα ελέγξουμε το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail για τη διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος σας.

Προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων:

- Τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ή μέσω e-mail στο info@houseart.gr ενημερώνοντάς μας για το λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, αποστέλλοντάς μας και μια συνοδευτική φωτογραφία του προϊόντος που θα το αποδεικνύει.

- Επιστροφή του προϊόντος με την αρχική του συσκευασία και με όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα όπως απόδειξη, δελτίο αποστολής, τιμολόγιο κ.λπ.

-Επιστροφή του προϊόντος μέσω της courier που το παραλάβατε, για να γίνει η επιστροφή με δικά μας έξοδα.

Εξασφαλίστε πως το προϊόν θα είναι κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα φθοράς του κατά την επιστροφή του. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στη διεύθυνση: Γεωργίου Ολυμπίου 2-4 & Ευμήλου & Ακτή Δυμαίων, Πάτρα, TK. 26222.

Κατεστραμμένα προϊόντα:
Εάν κατά την παραλαβή του προϊόντος διαπιστώσετε πως το προϊόν είναι κατεστραμμένο, προβείτε στην παρακάτω διαδικασία:

- Μην παραλάβετε το προϊόν από την courier και επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών στο τηλέφωνο 210.873.20.90 για να αναφέρετε την καταστροφή.

- Μετά την επικοινωνία, θα πρέπει να μας αποστείλετε τουλάχιστον μια φωτογραφία του κτεστραμμένου προϊόντος στο info@houseart.gr που θα αποδεικνύει το αίτημά σας, ώστε εμείς να προβούμε στην άμεση αντικατάστασή του.

- Εμείς, έπειτα, θα επικοινωνήσουμε με την courier για την επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος.

Διευκρινίζουμε ότι:
Τα χρώματα των προϊόντων μπορεί να αποκλίνουν από συσκευή σε συσκευή, λόγω φωτεινότητας ή άλλων ρυθμίσεων της επιτραπέζιας ή κινητής συσκευής σας. Έτσι, κάποια μικρή διαφορετική απόχρωση δεν θεωρείται λάθος του
houseart.gr

 

Το Houseart στα Social Media

Ακολουθήστε μας στα social media και μείνετε ενημερωμένοι

Houseart Newsletter

Eγγραφείτε στο newsletter μας κι ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα και τις προσφορές μας!